Forældresalon

To til tre gange om året afholder vi forældresalon fra 15.30-16.30 i samarbejde med forældrerådet.

Her vil du kunne møde andre forældre fra Mosaikken i Fællesrummet, så længe dit barn bliver passet.

Målet er, at I kan møde hinanden men vi ønsker også at skabet et rum, hvor vi kan have debatter og erfaringsudveksling ud fra et kort oplæg. Det kan for eksempel være 'børn og skærmtid', 'bidning', 'mit barn vil ikke sove' - alt muligt mellem himmel og jord.

Temaerne bliver planlagt med forældrerådet, så har du et forslag til et tema, så kontakt endelig en forældrerådsrepræsentant.

Forældresalon lyder rigtig fint - men det er det nu ikke... Rent lavpraktisk betyder det, at vi har indkøbt vand og frugt til jer, - og I er velkomne til at medbringe jeres egen pude at sidde på.