Rundvisning i Mosaikken

Hvis du er interesseret i at besøge os, før du skriver dit barn op til Mosaikken er du velkommen til at kontakte vores pædagogiske leder, Svend, på mail: C53H@kk.dk - husk at skrive dit telefonnummer i din mail.

Der er rundvisning den første tirsdag i hver måned kl. 16:00-16:50 for forældre, der er interesserede i at opskrive deres barn i Mosaikken, og det vil være Magnus eller Lea, som er medarbejdere, der viser rundt. Tilmelding er nødvendig, da det er vores erfaring, at der kan være for mange deltagende. Hvis vi har et stort 'rundvisningshold', er der risiko for, at du ikke får svar på alle dine spørgsmål.

Vær opmærksom på, at du skal vælge institution i forhold til venteliste, inden dit barn er fire måneder, og det derfor kan være nødvendigt med god planlægning fra din side i forhold til at booke en plads til på et rundvisningshold.

Der er ikke flere ledige pladser til at blive vist rundt i maj, så den næste ledige dato vil være den 4. juni.

Bliver du tilbudt en plads i Mosaikken, så kontakt Svend på c53h@kk.dk og så planlægger vi et besøg der vil have en varighed af max 30 minutter.

Hvis dit barn har nået børnehavealderen anbefaler vi kraftigt, at du ikke har dit barn med under rundvisningen. Det er vældig kedeligt for et barn at deltage i en rundvisning, da det er meget voksenkommunikation - og børnene kan blive optaget af andre børn, nyt legetøj og alt muligt andet, - og vi lukker kl. 17:00 som bagkant.

VIGTIGT: Er du tilmeldt en rundvisning kommer vi ned og henter dig på Nørrebrogade ved indgangen, der ligger mellem Lidl og Brdr. Simonsen og vi tager så sammen elevatoren op i Mosaikken. Vi starter rundvisningerne præcis kl. 16:00. Det er nødvendigt, at du ikke går med andre forældre ind i opgangen eller selv bevæger dig op i bygningen - dels fordi du ikke vil kunne komme ind i institutionen, da vi har adgangskoder til dørene, og dels fordi vi før har oplevet forældre bruge den opgang som medarbejderne benytter, - og så går der lidt 'Find Holger' i den - og det er et meget stort hus at finde Holger i! :-)

Mosaikken er af hensyn til hygiejne en skofri institution, og det er derfor ikke muligt at tage klap-/barnevogn med op i institutionen. Derfor anbefaler vi, at du har dit barn i en bæresele eller slynge, hvis der er tale om et lille barn.